בשמים
חיפוש בשמים וקוסמטיקה
אלפי לקוחות אינם טועים! הצטרפו עכשיו לאלפי לקוחות מרוצים! כל המוצרים הנמכרים באתר הינם מקוריים! זמן אספקה מהיום למחר! מדי יום אנו מוסיפים מוצרים נוספים!
סל הקניות
סל הקניות: אין לך פריטים בסל הקניות
אם די פורמוליישנס - md formulations
אנה לוטן - Anna Lotan
ג'יג'י - Gigi
ד"ר כדיר - Dr. Kadir
דרמלוג'יקה - Dermalogica
הולילנד - Holyland
יונקה - Yonka
כריסטינה - Christina
מארי קור - Mary Cohr
מריה גלנד - Maria Galland
סולגאר - Solgar
סומה הרבה - Soma Herba
פבוניה בוטניקה - Pevonia Botanica
פיטר תומס רות' - Peter Thomas Roth
פריורי - Priori
קרסטס - Kerastase
אדידס - Adidas
אורלן - Orlane
אוסקר דה לה רנטה - Oscar De La Renta
אזארו - Azzaro
איב סאן לורן - Yves Saint Laurent
אייל גולן - Eyal Golan
איסי מיאקי - Issey Miyake
אליזבת ארדן - Elizabeth Arden
אליזבת טיילור - Elizabeth Taylor
אנטוניו בנדרס - Antonio Banderas
אסקדה - Escada
אסתי לאודר - Estee Lauder
ארמיס - Aramis
בוגארט - Bogart
בודי שופ - Body Shop
בולגרי - Bvlgari
בושרון - Boucheron
ביל בלס - Bill Blass
בלנסיה - Balenciaga
בננה רפבליק - Banana Republic
ברברי - Burberry
בריטני ספירס - Britney Spears
ברוט - Brut
גאס - Guess
ג'ובאן - Jovan
ג'ון ורוטוס - John Varvatos
ג'ופ - Joop
גוצ'י - Gucci
ג'ורג'יו ארמני - Giorgio Armani
ג'ורג'יו בברלי הילס - Giorgio Beverly Hills
גיא לארוש - Guy Laroche
ג'יבנשי - Givenchy
ג'יל סאנדר - Jil Sander
ג'יואגו - Jivago
ג'ין צ'ארלס ברוסה - Jean Charles Brosseau
ג'ניפר לופז - Jennifer Lopez
ג'סיקה מקלינטוק - Jessica McClintock
גרא - Gres
ג'קומו דה ג'קומו - Jacomo De Jacomo
דיוויד בקהאם - David Beckham
גרלן - Guerlain
דוידוף - Davidoff
דולצ'ה וגבאנה - Dolce & Gabbana
דונה קארן - DKNY
דופון - S.T. Dupont
דיזל - Diesel
דנהיל - Dunhill
הוגו בוס - Hugo Boss
היסוס דל פוזו - Jesus Del Pozo
ואן קליף - Van Cleef
ולנטינו - Valentino
ורסאצ'ה - Versace
ז'אן פול גוטייה - Jean Paul Gaulter
זניה - Zenga
טבק - Tabac
טד לפידוס - Ted Lapidus
יגואר - Jaguar
כריסטיאן דיור - Christian Dior
לאורה ביג'יוטי - Laura Biagiotti
לה קופינס - Les Copins
לוליטה למפיקה - Lolita Lempicka
לורנזו וילורסי - Lorenzo Viloresi
לליק - Lalique
ליז קלייבורן - Liz Claiborne
לנוין - Lanvin
לנקום - Lancome
לקוסט - Lacoste
מארק ג'ייקובס - Marc Jacobs
מונט בלאנק - Mont Blanc
מוסקינו - Moschino
מקס מרה - Max Mara
מריה קארי - Mariah Carey
מרינה דה בורבון - Marina De Bourbon
נאפ נאפ - Nafnaf
נינה ריצ'י - Nina Ricci
ניקוס - Nikos
נעמי קמפבל - Naomi Campbell
נרסיסו רודריגז - Narciso Rodriguez
סוניה ריקל - Sonya Rykiel
סטלה מקרטני - Stella McCartney
סיסלי - Sisley
סינדי קרופורד - Cindy Crowford
סלבדור דאלי - Salvador Dali
סקס בעיר הגדולה - Sex In The City
סרוטי - Cerruti
עמנואל אונגרו - Emanuel Ungaro
פאקו רבן - Paco Rabanne
פאריס הילטון - Paris Hilton
פינו סילבסטר - Pino Silvestre
פלומה פיקאסו - Paloma Picasso
פסונאבל - Faconnable
פראדה - Prada
פרי אליס - Perry Ellis
פרפיומרס וורקשופ - Perfumer's Workshop
קארון - Caron
קארל לגרפלד - Karl Lagerfeld
קאשרל - Casharel
קלואי נרסיס - Chloe Narcisse
קלווין קליין - Calvin Klein
קליניק - Clinique
קנזו - Kenzo
קרולינה הררה - Carolina Herrera
קרטייה - Cartier
ראלף לורן - Ralph Lauren
רבלון - Revlon
רוברטו קוואלי - Roberto Cavalli
רושאס - Rochas
רמון מולויזר - Ramon Molvizar
שאנל - Chanel
שבניון - Chevignon
שופרד - Chopard
שיסיידו - Shiseido
שרה ג'סיקה פארקר - Sarah Jessica Parker
תיירי מוגלר - Thierry Mugler
מגמות בעולם הבישום - מה באופנה?

בשמים הם ענין של אופנה. מגוון עצום של חברות מציעות מגוון עצום של בשמים וריחות ולנו הצרכנים נשאר רק להחליט איזה בושם לקנות. כמו כל דבר הקשור לאופנה, בחירות הבשמים תלויות במגמות אופנה משתנות - מה שנכון אתמול לא נכון היום והמחר יהפוך את הנכון להז בין במהירות הבזק, אולי עוד לפני שיגמר לנו בקבוק הבושם שהשקענו בו הון תועפות.

בשביל הכיף והידע הכללי כדאי שנדע קצת מה היו לאורך השנים האופנות הקשורות בבשמים: בעבר הרחוק השתמשו בבשמים במסגרת טקסים דתיים, טקסים רפואיים ולשם הרחקת מזיקים (עוד על ההיסטוריה של בישום / בשמים). בשלבים מאוחרים יותר השתמשו בבשמים לטשטוש סרחון, כך, למשל, בתקופתו של נפוליאון לא נהגו להתקלח, מתוך אמונה שמקלחות מרובות מזיקות לבריאות, ולכן נאלצו להשתמש בבשמים לטשטוש הסרחון העולה על גדותיו. באותה תקופה חדרו הבשמים למעמד האצולה באירופה והשימוש בהם היה רב ומוגזם.

תודה לאל, מגמות האופנה של בושם במקום מקלחת ושימוש מוגזם בבושם חלפו מן העולם ופינו מקומן למגמות חדשות - במאות ה- 18 וה- 19 חדרו הבשמים לכל שכבות האוכלוסייה ושימשו לבישום יומיומי כחלק משגרת טיפוח וגם מתוך אמונה שריח טוב מונע מחלות. מאז ועד היום עבר הבושם תמורות רבות נוספות עד למתכונתו הנוכחית בימינו אנו - מספר עצום של בשמים, שמופץ על ידי חברות בעלות שם, בשוק עם תחרות מטורפת, שמגלגל הון כסף ומפעיל מערכת שיווק אגרסיבית.

כל יום יש עוד ועוד ריחות חדשים, בשמים חדשים ושימושים חדשים בריחות. מחקר בנושא ריח הוא שדה מחקר מתפתח ומדענים ברחבי העולם עובדים באינטנסיביות על תחומים הקשור לריח - החל בפיתוח בשמים חדשים בדרכים חדשות, פיתוח אפים מלאכותיים שישמשו אף למטרות רפואיות (זיהוי מחלת הסרטן למשל); פיתוח גדג'טים ואביזרים הקשורים לריח, כגון עטים המפיצים ריח, פלאפונים המפיצים ריח ועוד. בתחום הבשמים המגמות האופנתיות הן שידוענים רבים וכן חברות ביגוד, הלבשה, אופנה וקוסמטיקה מפיצים תחת שמם בשמים וככל שהשם של המפיץ ידוע ופופולארי יותר כך גם הבושם נמכר הרבה יותר. כמו כן, כיום בשמים מוכנסים לחומרי ניקוי, סבונים, שמפו, קרם ידיים, קרם פנים, קרם גוף, מרכך שיער ומוצרי טיפוח ותמרוקים רבים.

בעשרות השנים האחרונות שימוש בבושם מהוה תופעה אוניברסלית עצומה בהיקפה. בפועל, בעולם המערבי, כמעט כל נער ונערה יתחילו להשתמש בבושם על בסיס יומיומי בסביבות גיל 12 וימשיכו עם ההרגל עד גיל זקנה (גיל השימוש בבושם הופך יורד עם השנים, ולראיה קראו על בשמים לילדים). מרגע השימוש הראשון בבושם נוהגים המשתמשים להחליף בושם מדי תקופה (מעטים נשארים עם בושם אחד כל חייהם) והם מושפעים בעת בחירת הבושם מגורמים רבים:

מה נחשב אופנתי; מה מוצא חן בעיניהם וקולע לטעמם; מבצעים, הנחות, מחירי בשמים (כדאי לדעת על מבצעים והנחות - בשמים וקוסמטיקה); גילאקלים; מין- הכל על בשמים לנשים, הכל על בשמים לגברים, הכל על בשמים יוניסקס - בשמים לגבר ולאשה שעת השימוש- הכל על בשמים ליום, הכל על בשמים ללילה; מטרות השימוש בבושם - הכל על בשמים לפגישות עסקיות, הכל על בשמים לפגישות רומנטיות; הרכב הבושם - הכל על בשמים מחומרים טבעיים, להכיר הבדלים בין פרפיום לאו דה טואלט ולשלוט בעולם המושגים בבישום, צרכים פיסיים של המשתמשים בבושם (ישנם בשמים הגורמים לאלרגיות / מיגרנות לאנשים מסוימים) ועוד (עוד על איך לבחור בושם).

ישנם כמה בשמים שנחשבים נצחיים והפופולריות שלהם לא נפגמת משך שנים, כפי שמעידות המכירות הגבוהות (בשמים נצחיים קלאסיים - בשמים המלווים אותנו שנים רבות); ולעומת זאת, ישנם בשמים שזוכים ל15 דקות של תהילה ומהוים טרנד חולף. כמו כן ישנם בשמים שפופולריים יותר בשכבת גיל מסוימת ואחרים שפופולריים בשכבת גיל אחרת (בשמים לפי גיל). פופולריות של בושם מושפעת גם ממעמד חברתי כלכלי ועל כך יעיד משפט נפוץ שנשמע לא פעם "אויש, זה בושם של ערסים..." או לחילופין "איכס זה בושם של חנונים". ובל נשכח שלא כל אחד יכול לרכוש כל בושם, מחירי הבושם אינם נמוכים ורוב האנשים רוכשים בשמים בדיוטי פרי או במסגרת הנחות בבשמים, מבצעים של בשמים וכדומה.

מגמות האופנה העכשויות בתחום הבשמים הינן:
הבשמים הנמכרים והפופולריים ביותר הן של החברות הבאות: רבלון, ז'אן פול גוטיה, פרנקו פררה, דונה קארן, ג'ורגיו ארמאני ועוד.
הבושם הכי יקר בעולם הוא: בושם או דה סואר של חברת סיסלי, שמחירו 718 שקלים ל100 מ"ל או דה פרפום.
הבושם הנקנה ביותר הינו צ'רלי של רבלון שנכנס בזכות זאת לספר השיאים של גינס.

מידע על בשמים
בשמים לאנשי עסקים
בשמים לפגישות רומנטיות
בשמים לפעילות ספורטיבית
בשמים בניחוח חמצמץ
בשמים לפי גיל
בשמים במחירים זולים
סוגי בשמים
בשמים מתוקים
בשמים לצעירים
מידע נוסף
על חוש הריח - בשמים וריח
מה זה בושם?
מגמות בעולם הבישום
בשמים ליום
בשמים לאישה
קולון, טואלט, פרפיום
איך שמים בושם
איך לבחור בושם
איך משתמשים בבושם
מידע נוסף על בשמים
מגמות בעולם הבשמים
בשמים טבעיים
בשמים היפואלרגניים
בשמים לפי אקלים
תחליפי בשמים - אלטרנטיבות
איסור שימוש בבושם
בשמים לגבר
בשמים יוניסקס
בשמים לערב או ללילה
בניית אתרים בניית אתרים